torsdag 6 oktober 2011

Länge sen.... från MianMin...!!

Men nu äntligen kommer det här ett inlägg från mig...
Har haft en härlig sommar som nu har övergått till höst, och en vacker sådan....
Dagarna har gått alldeles för fort och jag har faktist saknat tid att sitta vid maskinen att sy, plus att den nu är inne på lagning då den gick sönder i Augusti... min nya maskin !!

Men häromdagen blev min abstinens för stor så min "gamla Bettan" fick komma fram och tjäna mig lite. Så idag överraskade jag mina nya kollegor (då jag bytt arbetsplast) med varsitt näsduksfodral, kan ju behöves i dessa tider då hösten knackar på.
Och jag tror det blev uppskattat !!

När jag kom hem sydde jag även färdigt en beställning
på en liten snuttis som ska få en ny ägare till helgen,
en liten Sven!!

Ha det så gott i regnet så ses vi snart...
Kram MianMin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar