onsdag 18 januari 2012

Ljuslykta

Häromveckan sprang jag på en liten bit vacker spets, som jag faktiskt spanat efter ett tag. Denna klipptes av och syddes ihop till lagom storlek. Abra kadabra! En ny ljuslykta!


Visst är de vackra dom gamla spetsarna som skapades förr. Idag är det nog tyvärr inte många som gör sådana längre.. Tog nog väldigt lång tid att göra. Men för mig blev den till ett pyssel som blev färdigt i ett kick! Behöver varva kortare pyssel med en grej som tar lite längre tid. Återkommer om den...



Ha de!

Kram eMpE

1 kommentar:

  1. Hej!!
    Vad kul att du hittade in till mig. Nu när jag sitter och klickar mig runt på eran blogg inser jag att jag varit här förut, men inte visste jag att det var du =)
    Ni gör otroligt fina saker, lägger genast till er i min blogglista =)

    Det är bara bra med mig. Jobbar, virkar och lever familjelivet =)
    Må så gott kram Cissi

    SvaraRadera