Visar inlägg med etikett Sjalar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Sjalar. Visa alla inlägg

lördag 19 maj 2012

Elin och sjalen..

Min fina vän Elin är hemma på svensk mark. Jag gillar mycket!! Igår kväll hade vi en mysig kväll med några ytterligare fina vänner. Jag firade Elin med en tubsjal tillverkad av tyg från hennes andra hemland! Satt snyggt tycker jag!

Just nu prövas det hej vilt med nya fotoappar för Systrarna M och jag, tror jag! Har ni märkt det? Lite extra glitter fick Elin, men egentligen knappast nödvändigt, hon glittrar ju ändå...

Ha en fin lördag, det ska jag ha!
Kram eMpE

söndag 13 maj 2012

Tubsjal

Tubsjalarna har ju verkligen varit populära i år! Att sy en egen i tunt tyg att ha nu på våren, var en ny idé jag fick. Ett pyssel som var gjort i ett kick! Det svåraste i detta lilla projekt var att själv inte hamna på bild... Ha en fortsatt skön söndag!
Kram eMpE