Visar inlägg med etikett Vetevärmare. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Vetevärmare. Visa alla inlägg

måndag 19 december 2011

Lite värme kanske?..

Jag är en riktig fruslort. En sån där som nästan aldrig blir varm. För att råda bot på detta brukar jag ibland höja temperaturen med hjälp av en vetevärmare. Svisch in i micron och sen håller man värmen flera timmar! Eller värma upp för fötterna i sängen innan man lägger sig, en värkande nacke eller mage fungerar den också bra till!

Dessa vetevärmare tillverkades med ett budskap om en uppmaning till den som fryser...

Kanske kommer till användning nu när det där härligt vita också landade där jag bor! /Kram eMpE

torsdag 3 mars 2011

Vetevärmare



Den här gjorde jag till min mammas vän som önskade en vetevärmare att ge bort. Har tidigare haft tanken på att göra sådana men det har inte blivit av, men nu så! Själv tycker jag dessa är superbra när man är frusen, har magont eller annan värk. Hoppas den kommer till nytta!
Kram eMpE