

Häromdagen fick jag plötsligt en tanke om att göra örhängen. Trots att jag inte har hål själv... Så dessa kommer åtminstone inte sitta på mina öron... Jag tryckte ut små cirklar av vit lera som därefter fick torka. Sedan klippte jag ut delar av servetter som jag lackade över leran. Jättekul men väldigt pilligt! Det roligaste var nog ändå att matcha ihop med snygga papper att fästa dem på...
Ha de!
eMpE