Visar inlägg med etikett Plånböcker. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Plånböcker. Visa alla inlägg

måndag 11 oktober 2010

Nya plånkor..

Här kommer fler små plånböcker. Hade sytt några så kollegan E fick välja. Och tänk - jag gissade rätt. Den rosa med orange inslag fick ett nytt hem hos henne!




Hoppas ni alla läsare mår bra i vår sköna höst!

Kram eMpE

måndag 23 augusti 2010

Plånbok nummer 3...




Träffade ett par vänner igår... En av dem är på väg till Afrika och hade önskat en liten plånbok att ta med. Den skulle vara lite tjejig.. En loppisduk med rosa blommor tyckte jag kunde passa. Så se till att behålla några pengar kvar i plånboken, kära E. Det brukar ju både du och jag ha svårt för! ;)
Kram eMpe

torsdag 1 juli 2010

Liten present...


Imorgonkväll ska jag och kollegorna fira in vår S E M E S T E R !! Det ska bli skoj! Söta, rara värdinnan Lena ska få en present (så ni som läser detta får inte skvallra, och så får vi hoppas att hon själv inte upptäcker det!)

Jag tycker att plånboken påminner om en prinsesstårta!
Kram eMpE





onsdag 30 juni 2010

En liten plånbok eller nåt...


Ikväll när det var tråkigt väder ute blev jag sugen på å sy. Hade köpt en massa dragkedjor och tänkte träna mig på att sy med dessa, - inte helt lätt visade det sig.. Fick handsy lite men jag blev ändå nöjd med resultatet. Kommer nog sy fler sådana. Vad ska jag fylla dem med månntro?! =)


Ta hand om dig därute!