Visar inlägg med etikett kjol. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett kjol. Visa alla inlägg

söndag 6 maj 2012

Prickig kjol

Idag blev jag lite sugen på att sy. Började på en av idéerna som jag hade på lager. Jag hade tänkt mig en kjol som satt lite tightare baktill, med några veck framtill samt en bredare mudd att vika ner. Det blev en kjol, dock inte riktigt som jag just beskrivit... Men, men utan mönster kan det ju lätt bli så... Lite "fluffigare" kjol än vad jag tänkt mig blev den. Den kommer nog förhoppningsvis bli använd i sommar iaf. Då det för övrigt verkar vara prickar som gäller - det gillar jag!
Ha en trevlig söndagskväll!
Kram eMpE