Visar inlägg med etikett Stämplar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Stämplar. Visa alla inlägg

onsdag 13 juli 2011

Tre namnhjärtan!

Häromdagen gav jag våra tre granntjejer varsitt virkat, rosa hjärta
med deras namn stämplade...
Det tråkiga med att stämpla namnen är att det tar så lång tid innan färgen torkar så man måste planera lång tid innan man ska ge bort det...
Majola

fredag 22 april 2011

Mera tavlor!

Satt och kollade bland mina foton för att se om det fanns något nytt att visa och upptäckte att jag hade en hel del som inte synts på bloggen ännu. Här är bilder på en del av några tavlor jag gjort. Fler budskapstavlor har jag lämnat till vår kollega Emmas butik.




Fortsatt trevlig påsk!

Kram eMpE

torsdag 10 februari 2011

Fjäriln vingad...



Min vän M är en riktig fjärilsfantast och allt som har med fjärilar att göra brukar falla i smaken! När hon nyligen fyllde år fick hon denna av mig. De nya stämplarna använde jag till Bellmans vackra text om fjärilarna på Haga...
Just i stunden känns fjärilarna långt borta- för snön den bara öser ner!
Kram eMpE

söndag 23 januari 2011

Kärlekstavla



Just nu har jag lovat mig själv att slutföra alla pysselidéer jag påbörjat, har nämligen en viss förmåga att börja med allt möjligt utan att slutföra projekten... Tavlan ovan är en sådan sak. En beställning jag fått genom vår kollega som driver Emmas butik. Kul tycker jag med en sådan beställning! Blev ganska nöjd själv, för det är alltid lite "nervöst" om man får till bokstäverna. Så lätt att det kan bli kanter runt om, men denna gick jättebra!
Ha en trevlig söndag!
Kram eMpE

tisdag 14 december 2010

Skylt


En liten skylt till tomten så han vet... Står ute i snöyran hemma hos kompis Karin!

Kram eMpE

måndag 6 december 2010

Vimplar

Vimplar har ju varit lite inne den senaste tiden, finns ju hur mycket inspiration som helst till detta på olika bloggar! Här kommer en God Jul vimpel som fick följa med på julmarknaden!


Ha det gott och kom ihåg...
att njuta av allt det mysiga som är nu innan julen!
eMpE