Visar inlägg med etikett ramar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ramar. Visa alla inlägg

söndag 12 maj 2013

Söndagspyssel

Att pyssla nytt av gammalt är nog mitt favoritpyssel! Idag blev jag klar med ett par loppisramar jag fyndade tidigare i veckan. Dessa målades vita och fick nät bakom sig. Vips blev det två anslagstavlor eller ramar där man kan byta konsten när man tröttnat, tack vare mini-klänypan. Dessa får följa med mig på marknad i helgen! och om de blir kvar behåller jag dem gärna själv!

Kram eMpE