fredag 5 oktober 2012

Sy, sy sy....

Det är så roligt att sy och jag får frågan om jag kan sy både det ena och det andra... vilket gör att det aldrig blir långtråkigt!! Den senaste tiden har det blivit ett Nest, Snuttis, Mössor och Vantar. En babymössa med matchade vantar, ett brett pannan med tummvantar (mina första jag någonsin sytt, kul!!) Och tre st "baggy" mössor. Och därimellan försöker jag få till lite till mina egna barn också :) Insåg i morse att de inte ens fått nya mössor i år...  ;) Har fått skaffat mig själv en lista där jag skriver ner det jag vill få sytt, alla idéer och det jag har beställning på för att inte glömma bort men också för att kunna släppa det ur minnet. Det kan lätt bli lite jobbigt när man vaknar på natten och kommer på vad eller hur man ska sy något ;) 

Men idag ska jag och mina små åka på en liten leveransrunda sen hinna med att njuta av hösten!!

Mys på er och ha en trevlig helg!

Kram MianMin


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar: