måndag 27 maj 2013

Nya sommarkläder!!

Har sytt lite nytt till tjejernas sommar garderober och mer kommer nu när mitt syrum är klart.
(Bilder kommer när jag fått lite mer ordning där.... Och när allt är tipptopp ;))
Klänningen är gjord i två exemplar för syskonmatch men Vera hade sin på sig så den fick jag ingen bild på.
På Lovas topp gjorde jag en infodring i halsen för första gången och det blev riktigt fint. Kul med något annat än kantband och mudd jämt.

Har många modeller på klänningar i huvudet både till mig och tjejerna som väntar på att få bli till verklighet, så nu vill jag att dygnet ska få mer timmar... :)

Men först ska jag göra lite beställningar på bland annat lite kuddar/kuddfodral och vagnsdyna.

Ha en skön måndag!!
Kram MianMin









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar