fredag 30 juli 2010

Fjärilstavla

Idag har det varit blåsigt, grått och regnigt ute och då har jag passat på att ha en riktig pysseldag. Inte fel det heller! Många projekt har det varit och här tänkte jag visa ett av dem. Fler projekt kommer en annan dag..

Jag var på Stellas lilla butik (http://www.stellas.se/) för att köpa satinband till mitt lapptäcke jag syr på, men hittade tyvärr inget som passade. Däremot "sprang" jag på en fjärilsstans som jag tänkt köpa länge. Och hon hade precis den som jag letat efter- vilken tur jag hade!

En bok om rosor fick sätta livet till... Och en gammal tapet!

Så här blev tavlan:
Ha det så bra! Kram eMpE

4 kommentarer:

  1. Den blev ju jättefin :) //Linda

    SvaraRadera
  2. Är den till mig? :) Du vet jag älskar ju fjärilar! Å när jag nån gång ska gifta mig så vill jag ha fjärilstema o då ska du få jobba hårt med stansen ;) Superfin!

    SvaraRadera
  3. Å Emma vilken fin tavla=)/Karin

    SvaraRadera
  4. Å jag gillar verkligen den här tavlan Emma! surfar nu runt och kollar in allt annat fint ni gör! helt underbar sida ni har!! MVh Anna Flodman

    SvaraRadera