onsdag 13 juli 2011

Prickiga Vimplar till Randig Tapet

Nu när barnen fått nya rum finns det ju en hel del att fixa med för att få till det som jag vill ha det. Häromkvällen sydde jag vimplar till Sixten som sattes upp på väggen ovanför hans säng. Sixten själv var inte lika nöjd som jag, men jag hoppas han vänjer sig och kommer fram till att de passar bra...:-)

Självklart matchar de hans randiga tapet!

Nu hoppas jag på att Sverige vinner matchen och kommer till final i fotbollen...

Ha det bra / Majola

4 kommentarer:

  1. Fint! Vad kommer tapeten ifrån?

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag undrar också vad tapeten är ifrån, är själv ute efter en randig, färgglad tapet, och denna passade så bra i färgerna.

    SvaraRadera
  3. Hittade ditt inägg när jag googlade. Gillar tapeten skarpt. Märke och kollektion?

    Sophia

    SvaraRadera
  4. Vill också gärna vart tapeten kommer ifrån :)

    SvaraRadera