lördag 19 november 2011

Ärtpåsar

Härliga lördag! Idag grejar jag för fullt! Nästa vecka ska vi nämligen stå på julmarknad i Wadköping i Örebro. Det ska bli jättemysigt! Men det är en hel del att fixa med innan dess. Så idag grejar jag klart med en massa påbörjade saker som förhoppningsvis får följa med på marknaden. Bland annat dessa ärtpåsar som jag packat in i cellofan. Kan kanske passa att ge bort till liten. Jag tror jag har fått dille på att sy ärtpåsar- så roliga att göra!


Nu ska jag ut på en springrunda i det härliga vädret- var alldeles för länge sen. Därefter blir det fortsatt pyssel!


Ha en skön helg! Kram eMpE

4 kommentarer:

  1. Tips om du inte redan tänkt på det.. ärtpåsarna är suveräna att ha i frysen och plocka fram när en liten slagit huvudet, läppen eller så... =)
    Lena

    SvaraRadera
  2. Vilket bra skadetips!!

    Emma, jag vill mer än gärna köpa ärtpåsar av dig, men kan inte komma in på julmarknaden på söndag. Jag kanske får beställa en hög till julafton? :) å kanske en till som present?

    SvaraRadera
  3. de i rött köpte jag idag! Hihi, ska bli så kul att se min lilla isabelle få dem på julafton. Blev mkt inspirerad av allt fint ni hade idag i wadköping. Lycka till med er junta och blogg!

    SvaraRadera
  4. Tack Lena för bra tips! Det ska jag komma ihåg! Och Maria- som sagt kanske det redan ligger några kvadrater här hemma, vi får väl se? ;) Och till anonym (men jag kommer ihåg dig;) :roligt att du gillade ärtpåsarna- hoppas de kommer till användning så småningom! Va kul att vi kunde inspirera dig! Då blir vi glada! Kram Emma

    SvaraRadera