onsdag 22 februari 2012

Babynest och Blöjfodral....

Fick för mig här för ett tag sen att jag ville sy Babynest. Vad ska man ha dessa till då?? Jo när bebisen är nyfödd så vill de ju gärna känna sig ombonade som när de låg inne i magen så detta ger dem trygghet. Sen är de ju väldigt praktiska också, man kan ha dom i sängen mellan sig utan att vara rädd för att rulla på barnet, när barnet ligger i soffan riskerar den inte att ramla ur plus att man kan bära med sig/flytta på bebisen utan att behöva väcka den och kanske lägga ner den på ett nytt ställe som inte är uppvärmt redan... Ja som ni hör så finns det så många fördelar, den enda nackdelen är att de oftast är så dyra att köpa.... Här finns lite mer information om just Babynests... När barnet blir lite större är det bara att lossa på dragskon så blir det som en hästsko och då kan den få plats med benen utan problem.

Min personliga favorit är denna med stjärnor....


Den röda och blåa finns till salu, om någon skulle vara intresserad för 375:-

 2012-06-18. 
På grund av ökade kostnader så måste jag from nu 
höja priset till 500:- på alla nybeställningar. 

Har även sytt en beställning på ett blöjfodral som är praktiska att ha med och lätta att bara slänga med i väskan... Blöjor på ena sidan och tvättlappar på den andra!! Den svarta är en beställning men den gula och den randiga är till salu för 100:- Givetvis går det att önska andra färger om man skulle vilja... :)


Kram på er alla,
snart ska jag iväg för en träff men mina kära juntatjejer,
undra vad vi ska hitta på för kul i dag då...??

MianMin!

2 kommentarer:

  1. Jätte snygga nest! Jag är nyfiken på vart du köpt den beige tyget med stjärnor??

    Lena B

    SvaraRadera