onsdag 29 februari 2012

Frukt / Brödkorg...!!

Har varit och införskaffat mig lite nytt trikågarn som jag så mycket gillar att virka i!! Jättekul när jag hittade det i en närliggande butik i Hallsberg som sålde detta då jag tidigare bara hittat det i Motala till ett relativt bra pris. Så det blev några nystan...
Har länge tänkt på att virka en lite större korg som man kan ha när man ska bjuda på rykande färska frallor om söndagsmorgnarna... (kan ju drömma iallafall om att de är nybakta)
Tycker att det ser så fräscht ut med vitt.
Gjorde kanten lite högre så att om man vill kan vika ner den för att få extra stadga eller ha den uppvikt vid tillfällen då det ska få plast mycket i korgen.
Kram på er alla i den härliga vår som nu är på ingång!!
MianMin

5 kommentarer:

  1. Vilken fin brödkorg Mia!
    Det ska bli så kul att ses den 10 mars!
    Kram på dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag menade såklart fruktkorg:)

      Radera
    2. Tack!!! Ja det ska bli så kul att se er alla Ekebyare... ;) kram kram

      Radera
  2. Vilken fin korg!! Vad heter butiken i Hallsberg där du hittade trikågarnet??
    //Annika

    SvaraRadera