fredag 2 mars 2012

Gammal lampskärm blir som ny

Såg en så fin lampskärm som jag blev kär i och genast ville göra en egen! Till detta införskaffades en lampskärm med bara ställningen kvar. Lampskärmar brukar det verkligen drälla av runtom på loppisar. Oftast kostar de inte mer än några kronor heller! Jag drog remsor i tyg och lindade om ställningen. Denna fick bli i glada och härliga färger!Idén till lampskärmen har jag hittat på en mycket beroendeframkallande sida! Jag säger bara LOVE LOVE pinterest!! (www.pinterest.com) Gå inte in där om du har en massa andra saker att göra. Jag som blivit beroende går gärna in på fliken DIY & Crafts. Det är ändå ett litet tips så här på helgen. Kram eMpE

1 kommentar:

  1. Vilken fin lampskärm Emma! Fantastisk:) Har också varit inne på Pinterest, men bara en snabbis så jag ska titta in igen när jag har mer tid som sagt:)
    Längtar till Lördag! Kram på dig

    SvaraRadera