måndag 12 mars 2012

Kitt till Bebis....

I går (söndag) var en dag då jag satt i valet och kvalet om hur jag skulle göra.... Hade en stor pyssel-lusta som behövde dämpas, samtidigt som det var så otroligt fint väder ute samtidigt som det var skidskytte på tv:n.... Hmm... Svårt val!! Det slutade med att jag satt framför tv:n och nålade och klippte med motiverimngen att det ska ju vara fint väder i några dagar till framöver ;) Min önskan hade ju självklart varit att kunna sitta ute och sy i solen (dock lite kallt än kanske) som Ernst.... Men men!!
Resultatet blev 2 snuttisar med napphålare matchande ett påslakanset som jag gjort sen tidigare, tygerna är i gosig flanell och kommer från JoAnn:s på vår resa i USA förra våren. Jag bara ÄLSKAR tyget med ugglorna på. Tyvärr så skickar dom inte till utlandet annars hade jag nog varit en storkund hos dom.

Snart ska jag åka till min systers hus och låna hennes Overlock, då jag inte har någon för att sy 2 klänningar som jag har fått på beställning av en gammal kompis som hittat till vår sida. KUL!! Bästa att jag skyndar mig så att jag hinner ut i solen en sväng sen idag...
Ha det så gott och kram, MianMin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar