onsdag 14 mars 2012

Från gammalt till nytt...

För ett tag sen så fick jag ett påslakan av min granne som hon inte ville slänga, det var inget fel på det bara det att hennes barn blivit lite stora för Bamse. Sen har det legat i gömmorna i väntan på att jag skulle komma på något att göra med det. Så igår satt jag och tittade runt lite på olika bloggar och hamnade hos en hel del som gjorde om gammalt till nytt..!! Det är ju många som gör, det gäller bara att komma på vad som kan bli vad... Så detta påslakan fick bli...


....ett nytt påslakan och ett örngott fast i mindre modell!! Inte så fantasifullt kanske, men det var svårt att hitta på något när bamsefiguren var så stor (plus att jag var nog minst förtjust i just den också) Så resultat blev ett mer stilrent men ändå barnkärt set till en babysäng.

Ikväll är det junta igen, då ska jag nog börja på en till virkad brödkorg fast i grått... Lite mer praktiskt än den vita och sen är det ju alltid kul att ha lite att byta imellan.

Ha det gott!!
MianMin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar