torsdag 3 maj 2012

Små presenter till små hjärtan...!!




Har de senaste dagarna träffat vänner som själva fått smått. Ett långväga besök från min vän som bor i Canada som jag inte sett på lääänge!! Så kul!! Lille J fick en liten tygkorg med vimplar till som matchar ett lapptäcke som jag sytt och skickat till honom tidigare.

Lilla tösen S fick en liten förklädesklänning i rosa tyg med små svampar på, hennes mamma hade nämligen sen tidigare beställt en mössa i just det tyget så jag tyckte att det passa!!  Förklädesklänningens mönster har jag fått av min syster MAJOLA och det är så enkelt och roligt att sy...  Lova har redan två klänningar själv men de bilderna ligger i kameran så de får jag visa en annan dag...  ;) 

Ha det så gott i solen!!

Kram MianMin.

Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Vilket underbart svamptyg, bra sytt! Kram Frida

    SvaraRadera
  2. Men så gulligt det blev med svamptrikån!!

    SvaraRadera