fredag 18 maj 2012

Tröjor till mamma!!

Det är inte ofta jag syr något åt mig själv, utan oftast blir det till barnen eller något som man kan ge bort. Men sen Lova kom till oss har jag väl känt att garderobens innehåll inte har så mycket att erbjuda just nu när jag fortfarande har lite "mammamage" kvar plus att det gärna också ska vara smidigt att amma i. Så jag tog en tröja jag har (något tajt för tillfället ;)) men som jag älskar modellen på. Använde den som mönster, ökade på lite på bredden och sydde fast mudd längst ner och på ärmslut och vips....  två luftiga tröjor som är långa nog att ha till både bara tights och jeans... Är så glad att ha fått två nya plagg i mig garderob. Nu ska jag njuta av min familj och ha en mysigt kväll, ha så du med...!!

Kram MianMin!


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar