lördag 18 september 2010

Viola 1 År !!

Viola 1 År !!!
Barnens Kusin har fyllt 1 år dagen efter Tyra
så i dag är det kalas...
Har haft en (oanvänd) bakduk som legat i mina gömmor länge som jag hittade på loppis i somras och det första jag tänkte på när jag såg den var en klänning till Viola. Baksidan gjorde jag i ett annat tyg som jag tyckte var fint ihop men tog upp en julhäst från det lilla tyg som blev kvar och gjorde en applikation på rumpan, lite sött tycker jag själv i alla fall ;)

Eftersom att det är lite "juligt" motiv så har jag inte gjort någon klänning förens nu och jag hoppas att den kanske kan passa till vintern åt henne... Nu är det bara att hålla tummen på att MAJOLA inte går in och kollar på presenten, men jag tror hon har fullt upp med förberedelser för kalaset börjar snart =) !!
Hoppas hon blir glad !!


Kram MianMin !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar