onsdag 27 oktober 2010

Ännu fler väskor

Jag har sytt två nya väskor, igen.... Det har blivit en hel del dagisväskor på bloggen nu för min del. Men de är populära så jag fortsätter sy såna så länge de efterfrågas. :-)

Den här väskan med Blixten-tyget är skickad upp till Edsbyn till kusinerna där. Jag vågade aldrig visa den för Sixten innan jag postade den för då hade han nog velat behållt den själv... Tyget kommer från Ohlssons tyger.


Den här väskan beställde en arbetskamrat till MianMin och eMpE av mig. Det skulle vara ett tyg som passar både tjej och kille, ett par syskon ska ha den ihop. Jag har hört på ryktesvägar att den används flitigt och jag tror till och med att den redan varit på en charter... Kul!!!

Tyget köpte jag i en second hand-butik i Edsbyn när vi hälsade på tidigare nämnda kusiner.

Ha det bra. Kram Majola


2 kommentarer:

  1. Åh vad mkt fint! Det är många här som kommenterar väskorna och tycker de är jätte-fina. Så det är nog en bra business :)
    kram marie

    SvaraRadera
  2. väskan är precis hemkommen efter en vecka i Tunisien, den funkar mycket bra som beachbag också... Tusen tack. I love it!

    SvaraRadera