lördag 2 oktober 2010

Picknicklapptäcke

Under sommaren började jag på ett lapptäcke att ha som picknickfilt. Bestämde mig för att det ska bli ett täcke som ska användas mycket och inte göra något om man spiller på, osv. Och jag tror det kommer bli så, för alla som känner mig vet att jag älskar picknick och kalas utomhus! Flera gånger har jag släpat med mina kompisar på födelsedagskalas ute, gärna först på cykel till hemligt mål. Både uppskattat och mindre uppskattat från mina kompisars sida om man säger så... ;)

Det tog lite tid att få klart täcket men nu så. Är dock inte helt nöjd, en hel del skavanker men de visar jag förstås inte för er... ;) Hade som plan att ha band emellan alla rutor. Det visade sig vara en dålig plan... Jättesvårt att få det snyggt. Men nu har jag testat och - som vanligt lär man sig av sina misstag... Tyvärr är väl picknick-perioden över för den här perioden, får spara till nästa år!

Ha en skön helg!
Kram eMpE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar