fredag 19 november 2010

Förberedelser till Julmarknaden !!

Igår, torsdag, så sågs vi för att förbereda lite inför marknaden som börjar närma sig med stormsteg... Bara en dryg vecka kvar, men så kul med allt och tänka på och att fixa !

På slutet nu så har jag varit lite dålig med att lägga upp saker jag gjort då jag tyvärr fått tagit hand om sjuka barn i omgångar istället för att sy men nu så...
Här är lite tyg-korgar i modell mindre som man kan lägga valfritt inuti. Själv har jag gett en sådan fylld med godis som gåbort-present !! Perfekt !! Eller varför inte lite nötter..??



Här är även ett par mössor som har kommit till på slutet, lite roligt med något mer än bara de randiga jag har visat här på bloggen innan... Den virkade blomman sitter på en säkerhetsnål så att den är avtagbar vid tvätt exempelvis.


Ha det gott så ses vi snart !!
MianMin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar