söndag 21 november 2010

Lapptäcken i flertal...


Jag har sytt en hel massa lapptäcken nu på slutet. Två stycken ska vi ge bort till nyfödda bäbisar, och de övriga ska jag ha med mig till julmarknaden...
Jag sydde i olika färger så de förhoppningsvis ska falla några i smaken :-)

Personligen vill ju t.ex jag att filten ska matcha både med vagn, skötväska och barnets ytterplagg... inte alltid en så lätt ekvation.
Men är det nån som vill ha nån annan färgkombination får jag såklart fixa det.... Det vore ju kul att få in lite nya beställningar under julmarken. Nu när man har hållit på att fixa till den ett bra tag nu så kommer det nog bli tomt sen när det är över... Å andra sidan har jag flera olika projekt jag vill göra i huvudet, måste bara få tid. Kanske under julledigheten.









Jag ber om ursäkt för att en del av bilderna ligger åt fel håll. Bloggsidan lever sitt egna liv ibland, och en så länge har jag inte kommit på hur man ska lösa problemet. Men det gör kanske inte så mycket, man får väl vrida på huvudet istället, eller datorn...
Ha det bra!
Majola





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar