måndag 25 april 2011

Min lilla skyddsängel...

Häromdagen hittade jag lite ståltråd i mitt pysselförråd och ville böja till den till något. Man har ju sett så många enkla figurer som inte alls ser så svåra ut att göra. Men tji fick jag för, svårt var just vad det var! Resultatet blev någon slags liten ängel... Som är lite sned och småkonstig, men på nåt sätt får den ändå vara kvar hos mig. En del saker tycker jag om när de inte blir alltför perfekta... Piffade med en liten tofs- för visst är det så att man nuförtiden ler när man ser en tofs?! Iaf gör jag det! Roliga och härliga Maria Montazami har ju skapat en tofshysteri i vårt land just nu!
(ska nog träna lite mer på detta...)


Just nu hänger ängeln i min bil som en liten skyddsängel. Men idag behöver den inte skydda mig i bilen för idag blir det att ta fram cykeln istället. Dags att njuta av det härliga vårvädret!


Kram eMpE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar