lördag 16 april 2011

Överkast till slut...



Idag har jag levererat ett lapptäcke som Systrarna M och jag gjort tillsammans. Det har varit riktigt kul att göra detta överkast alla tre! Men söta A har fått vänta länge på att detta skulle bli klart till sin lilla son. Ett himmelskt tålamod har hon haft med oss- ibland tar det längre tid än man från början kan tro- tre tjejers liv är inte alltid så lätta att få ihop =) Till slut så blev överkastet iaf färdigt! Vi är jättenöjda med hur det blev och hoppas och tror att A blev likaså. Överkastet hamnade i den mest vackraste säng jag någonsin skådat, -ni skulle ha sett! Lillkillen hade fått en gammal soffa som var lite utdragen och målats med vit färg. Den användes som säng till honom. A är himla pysslig och gör många fina saker för ögat... Med överkastet på sängen blev det himla gulligt! Hoppas lilla F kommer gilla det- dock gillade han inte mig och tyckte jag skulle åka! =) Hi hi. Kanske lyckas jag charma honom en annan gång!


Kram Systrarna M och jag

genom eMpE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar