söndag 7 augusti 2011

Favoriter...

Jag älskar bokstäver i olika former, och köper/plockar gärna med om jag hittar någon speciell! De får gärna vara gamla eller hittas i naturen. Denna hittade jag däremot på Panduro och kunde inte motstå:

Mitt E har en tid legat på köksbordet och väntat... Väntat på att få bli något vackrare.. Vit papp är ju inte särskilt kul... Men jag har varit tvungen att ladda lite för jag förstod att det skulle bli pilligt och tålamodskrävande att klä min bokstav. Men idag när det var riktigt pysselväder passade det perfekt att försöka sig på! Och skruttans vad skojigt det var!! Så här blev mitt nya E:

Förstås fick bokstaven kläs i mitt favorittyg från Tilde. Under ligger ett annat Tildetyg som jag tycker är ruskigt fint och som jag ännu inte klurat ut vad det ska få bli... Det kommer nog iaf bli mer bokstavsklädning skulle jag tro för himlans skoj var det!

Ha de bra! Kram eMpE

1 kommentar:

  1. Hej vännen! Vilken bra idé! Har kollat på tilda tyg till våran blivande hall, så fint! Kram

    SvaraRadera