torsdag 6 september 2012

Nest, Nest, Nest...

 Nu har jag sytt och levererat ett helt gäng med Babynest den senaste tiden till små bebisar som ska komma till världen.  Jättekul!!  Vår lilla som redan hunnit bli 5 månader använder sitt dagligen fortfarande. Nu när hon börjat öva på att sitta lite drar vi ihop den så mycket som det går så hon får stöd runt om.
 Hon ligger även i den på magen när hon ska leka, ibland kan hon bli lite gnällig när hon har legat på mage en stund och lekt då brukar det hjälpa att få lite stöd och komma upp lite.

 Då jag tycker att det är lite mysigt att ha henne nära när hon sover så lägger jag nestet i soffan så kan hon sova gott samtidigt som jag inte behöver vara orolig att hon ska rulla ur soffan. Inte för att hon är så rörlig än men man vet aldrig...  Självklart måste det ju anpassas till hur rörliga barn man har, om de vänder på sig lätt mm.
 Jag har även passat på att sy upp några nest i lite olika stil som finns att köpa....
Priset är 500:- och om de behöver skickas tillkommer en fraktkostnad på 60:-
 Blå/Grå Fox & Owl
 Rosa/Grå Fox & Owl
 Grön/Grå Fox & Owl
 Ljusgrå Dots on Strings
 Petrrol Dots on Strings


Har även några pågående nest. Några färdigsydda som bara ska stoppas, några tillklippta och några som bara är tygstycken än så länge  ::))  Hittar ni något som ni tycker är fint och önskar ett nest så hör av er. :)




 Ha en underbar dag i höstsolen
Kram MianMin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar