måndag 27 augusti 2012

Doppresent.



 I helgen som var hade vi dop för vår lilla Lova Elida Rosa och visst så hade MAJOLA, tillika min syster sytt så fina saker till henne. En kub med små lappar på och en pinne med ringar som man ska trä på. Mönstret är köpt på Etsy.com och det är lite omgjort då botten från början var fyrkantig. 
Tygerna hittade hon hemma i skåpet. 
Jättefina!! Tack så mycket.
Än så länge får hon bara av ringarna men snart så kanske Lova lyckas få tillbaka dom också. :)

Dopklänningen är vår gamla som både min syster Malin, Jag, vår lillasyster R och alla mina 4 barn har haft. Vi har bara bytt ut rosetten i olika färger. Den är från början sydd av vår mor. Jag tycker att det är så mysigt när man kan ha en och samma.

Nu ska jag ta och gosa det sista med lillsnuttan innan vi ska sova,
Gonatten, MianMin


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar