måndag 6 augusti 2012

Dyra mobilfodral...

Då min största dotter ska fara till huvudstaden imorgon med sin farmor så ville hon ha ett mobilfodral som man kan hänga runt halsen, dessa finns att köpa lite här o var men de vi tittat på kostar mellan 300-500 :- vilket jag tycker är liiite mycket. Så jag frågade om jag fick sy ett istället åt henne och det fick jag gärna!! Då vi varit ute och farit på vägarna denna vecka så hade jag bara ett par timmar på mig att packa om åt henne och sy fodralet här på kvällen, men detta lyckades jag få ihop....  Har idéer på hur det kan utvecklas men hade inte allt som skulle behövas hemma men nästa gång så... Ska nog sy ett åt mig själv också!  

Ha en fortsatt trevlig sommar, vare sig ni börjat jobba eller fortfarande har lite semester kvar.

Kram MianMin


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

  1. Såg att det ser lite konstigt ut på bilden, men det är påsydda volanger på framsidan av fodralet... är finare i verkligheten ;;))

    SvaraRadera