lördag 11 augusti 2012

Lova börjar bli stor...

Lova växer som små barn ska, men ibland tycker jag att det går lite väl fort. Det är snart dags att byta till sittdelen på vagnen då hon gärna vill vara med och se lite mer än en mörk suflett eller taket. Men för att skydda sittdelen lite, men också för att piffa lite och göra den lite mjukare så sydde jag en dyna idag. Tyget är från Ohlssons tyger.

Kram på er alla och ha en skön helg, själv hoppas jag på att hinna sitta lite mer vid maskinen denna helg då idéerna sprutar just nu och sen har jag några nest att sy !!

MianMin


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint! kan man beställa, jag har en röd teutonia och skulle vilja ha någon snyggt och neutralt. Pris??

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Malin,
      Visst skulle jag kunna sy en sittdyna åt din vagn om du vill. jag skulle nog vilja ha 300 då för den då det är rätt mycket jobb och material. Ok?? Hör gärna av dig på vår mail systrarnamochjag@hotmail.com så kan du få mer info och vi kan bestämma mer om du forts är intresserad. Med vänlig hälsning, mia

      Radera