tisdag 7 augusti 2012

Mera babynest...!!

Åter och åter igen visar jag babynest som ska iväg till kommande bebisar. Nu ett grått med stjärnor.

Mer kommer att visas då jag har en del beställningar som ligger på lager. Det gäller bara att hitta tiden att sy när man har fyra <3:an som vill ha sitt. Så fort jag tar fram tyg så säger de, har du beställning på babynest igen mamma..??!! :D

Man får passa på medans de är ute och leker så länge sommaren är kvar hos oss, innan hösten kommer. Hoppas den dröjer lite till..!!

Mvh MianMin


Published with Blogger-droid v2.0.4

2 kommentarer:

  1. Jättefin!!
    Jag längtar ihjäl mig efter våran bebis och att jag ska få inviga vårt nest!
    Trevlig fortsättning på sommarn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas eran Lill* kommer när den ska, läste att den var lite sugen på att titta ut tidigt... När är det dags??

      Radera