lördag 19 mars 2011

På resande fot...

Just nu sitter jag på andra sidan Atlanten, närmare bestämt i Jackssonville Florida!! Solen har lyst och vattnet har lockat... När resan blev bestämd kände jag att jag ville ha en bra väska som jag kunde ha som handbagage men som ända är smidig och lätt. Det blev till att sy en egen !! Den lilla påsen sydde jag för att ha viktiga saker i som pass och resehandlingar så att de skulle vara lätta att hitta och ha koll på... påsen sydde jag av samma tyg som fodret på väskan så att de skulle matcha.. =) Och en dragkedja fick det bli så att
sakerna inte skulle falla ur...
För att göra mitt lilla kitt komplett så blev det en smidig liten plånbok också, den fick två fack så att man lätt kan skilja på kontanter och kort. Nu var det bara att fylla upp med pengar och nödvändigheter och hoppas på en trevlig resa!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar