måndag 21 mars 2011

I´ve been in heaven !!


I dag har jag varit i himmelriket av tyger.... Innan hade jag kollat upp lite tygaffärer som finns här i Usa och detta är en av dom stora. Den har allt i pysselväg, inte bara tyger och till sömmnad. utan ALLT !! Den var så stor att jag fick begränsa mig att gå och titta på allt...Detta är bara en liten del av TRE stora avdelningar av tyger, hyllmeter på hyllmeter....


När jag plockat på mig ett helt gäng med tyger fick jag sluta kolla för jag visste att det skulle bli svårt att få plats med det i väskan hem...Men det var sååå billigt !! I en del av affären sålde de symaskiner av märket Huqvarna, Kul !! De visste att det var svenskt när vi berättade att vi kom från Sverige. Tygerna jag köpte är flanell och bomullstyger och de kostade ca 20:- metern !! Då var det svårt att välja... Jag köpte 28 m tyg för 811:- Ett riktigt kap i mina ögon...
Nu är bara den stora frågan kvar... Vart ska det få plats??






1 kommentar:

  1. Oj oj oj Mia!! Nu blev det avundsjuka här, och jag kan nog tala för oss båda !!! KUL! Vilket utbud! Och vi som trodde det skulle vara dyrt.. Roligt å få se bilder från er resa! Nu ska jag snart ut och jobba i den tidiga svenska morgonen.. Måste äta lite frukost först. Ha det gott! KRAM E

    SvaraRadera