onsdag 7 september 2011

Lampskärm

Här har det nu varit långt mellan inläggen! Oj vad tiden går! Syrrorna och jag får ta och skärpa till oss... ;) Vi har haft fullt upp med en massa olika saker, så är det ibland. En syster har varit i varmare land och den äldsta systern och jag har flängt runt på en hel massa olika loppisar och fyndat en del! Men jag har ändå pysslat och grejat litegrann, dock får dessa saker vänta lite på att bli uppvisade för en del är ännu inte helt klara eller också är det presenter... Så jag letade efter gamla bilder som ännu inte visats och fann denna:


Lampskärm som är lätt att göra i en handvändning! En bit av ett gammalt örngott eller lakan som jag sydde ihop och nu sprider den istället ett mysigt sken omkring sig!


Vi ses snart igen! Kram till dig från mig! /eMpE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar