tisdag 27 september 2011

Massor Med Mössor

Nu när det börjar bli grått och kallt kände jag att mina barn behövde nya mössor. Jag har sytt upp en hel del mössor de senaste dagarna, de flesta är redan sålda. De har gått åt som smör de senaste dagarna bland kollegor och släktingar...

Tygerna kommer från JNY, Calletex och Ohlssons...

Kul att sy i alla fina tyger... Jag skulle nästan vilja att mina barn hade en av varje :-) Mössor har ju en tendens att försvinna så de går liksom åt tycker jag...

Majola



2 kommentarer:

  1. Hejsan!

    Vill tacka för två fina mössor min dotter fick av familjen Tjäder som ni tillverkat! Sitter som gjutna, använder dem varje dag...

    Kramkram/ANNA
    www.domesticka.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jättekul att du gillade mössorna jag sytt och att de passade. Vilka fina bilder du hade på din blogg!! Kul att se.

    Ha det bra, Malin (Majola)

    SvaraRadera