torsdag 20 oktober 2011

En del beställningar klara!!

Fick en beställning av en kollega på 6 meter vimplar i olika valfria färger... Så här blev resultatet... En del av de på jobbet som har köpt mössor av mig hade även önskan om matchande halsdukar. Jag har redan levererat tre stycken, men de han inte fastna på bild innan de gick iväg. Nu fick jag en ny beställning så den här gången hann jag ta kort innan jag lämnade iväg.

Enkel modell som är fodrad med mjukt fleece och som knäpps med en tryckknapp. Ska försöka hinna sy likadana till mina egna barn nån dag...



Igår på jobbet kom en kollega och undrade om hon kunde beställa en klänning tills idag. Som tur var hade vi syjunta inplanerat igår, så då var det ju bara att sy hela tiden. Hann knappt prata eller äta godis ens...;-)

Hon valde det lila trikåtyget med ugglor som jag tidigar sytt mössor av i. Ska skickas till en liten 1-åring så jag hoppas den blir bra.


Jag har lite mer beställningar som väntar som jag hoppas hinna sy i helgen, så håll utkik efter de inläggen...

Nu är lunchrasten slut, måste jobba vidare.

Majola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar