söndag 30 oktober 2011

För de små!!

Trevlig Söndag på er alla..!!
Dessa tre varianter av snuttisar har jag gjort nu som ska få följa med på lite olika julmarknader i december. Söndagen den 1:a Advent kommer vi att vara på Wadköpings julmarknad som förra året. Hoppas bara på bättre väder i år då det var snöstorm och 15 minus då...
Vi kommer även att vara med på Emmas Butik:s julmarknad söndagen den 2:a Advent!! Supermysigt, längtar redan och både maskin och tankar snurrar för fullt för att vi ska ha något att visa upp och sälja.
Denna snuttis har jag sytt på beställning till en liten nyfödd pojke,så den är såld men tror att jag ska sy ett par av även denna modell kanske..??
Den är så mjuk och fin i färgerna tycker jag...
Detta är några "dregglisar" som jag fick beställning på av en kund på platssist jag var hos Emma i hennes butik faktiskt. Jättekul! Tyget valde hon genom att titta på några mössor vi lämnat där till försäljning. Det gröna med fåglar kommer från Ohlssons tyger och de andra, röda moln och djuren kommer från JNY design.

Denna snuttis är en lite mindre variant som snart ska utvecklas lite.
Den kommer även att få en napphållare fastsydd i ett band
men vi väntar på en leverans av dem. Hoppas att även kunna ha med några av dessa på marknaderna också.
Ha det så gott, kram MianMin!!

1 kommentar:

  1. Å vilka söta snuttisar Mia! Ska försöka komma både till Wadköping och till Emmas Julmarknad!
    Börjar riktigt längta nu;)
    Kram Sofi

    SvaraRadera