Den här väskan beställde en arbetskamrat till MianMin och eMpE av mig. Det skulle vara ett tyg som passar både tjej och kille, ett par syskon ska ha den ihop. Jag har hört på ryktesvägar att den används flitigt och jag tror till och med att den redan varit på en charter... Kul!!!
Tyget köpte jag i en second hand-butik i Edsbyn när vi hälsade på tidigare nämnda kusiner.
Ha det bra. Kram Majola