(ska nog träna lite mer på detta...)
Just nu hänger ängeln i min bil som en liten skyddsängel. Men idag behöver den inte skydda mig i bilen för idag blir det att ta fram cykeln istället. Dags att njuta av det härliga vårvädret!
Kram eMpE
I stället för ett vanligt traditionellt påskris så ville jag ha en gren som hänger i fönstret i år, jag tycker att de vanliga påskrisen kan vara väldigt fina men
Två kuddar som påminner om ett par paket, tycker jag.
Trevlig helg! Kram eMpE