måndag 30 augusti 2010

2 kära kollegor !!!

2 av mina kära kollegor såg min väska som min syster MAJOLA
sytt åt mig och tyckte den var fin...
Så det slutade med att de beställde en var av mig
(helt ok för MAJOLA =))
A ville ha en i manchester, som tur var hade jag just brun manchester hemma och S ville ha en i Lavendel-Lila med gärna lite romantiska inslag, det var lite svårare men som tur är finns det fler än min tygsamling att leta bland. Det lila tyget kommer från just MAJOLA....
Då jag skulle ha leverat väskorna till mina vänner idag
men tyvärr fick vara hemma med feber istället
så tänkte jag passa på att visa de här för dom istället,
Hoppas ni blir nöjda !!??

Kram kram MianMin

1 kommentar:

  1. Super fina Mia! Du är så duktig! Krya på dig nu, så syns vi snart:) Kram från A och S:)

    SvaraRadera