onsdag 25 augusti 2010

Sju sorters kakor!!

Det har varit dåligt med inlägg från mig på ett tag nu, och här har ni förklaringen.
Jag fick en stor beställning av virkade kakor och bakelser, så den senaste tiden har jag virkat typ all ledig tid...
Nu är den här beställningen klar och levererad, men jag fick en ny beställning på en gång, lite mindre dock. Sen håller jag på med fyra dagisväskor som oxå är beställda, så det är kul att sy lite nu igen. Det är superkul att få beställningar för det är ju bevis att det finns folk där ute som tycker det jag gör är fint, det känns ju nice...
Ha det bra. / Majola

1 kommentar:

  1. oj vad mumma! Och vad snabb du är!
    Säg till om du är redo för fler beställningar... skulle behöva ett litet fint fodral till min nya mac...

    kram marie

    SvaraRadera