onsdag 11 augusti 2010

En av Två... till mina prinsessor !

Nu har jag äntligen tagit tag i att sy mina klänningar som jag har funderat på sen länge tillbaka,
vi ska på kalas till min och MAJOLAS mor på Fredag och kände att det kan vara lite kul med
något nytt att ta på de två minsta.
Har dryga hälften kvar av den andra att sy men jag får skylla mig själv när jag
vill att de små ska se lika ut... =)








Jag hade funderat ut hur jag ville att de skulle se ut och har sen provat mig fram hur jag ska göra då jag inte gillar att gå efter mönster...
Det är jättekul att se när resultatet blir som man föreställt sig.

Hoppas ni gillar dom lika mycket som jag.... ??!!

Snart är det dags för vår största tjej att välja nåt hon vill att jag ska sy...
Men vad skulle det vara för nåt till en 11-åring ??
Hmmm...




För ett tag sen provade jag att sy en liten Elefant, som jag själv tyckte blev rätt söt....
Tänkte kalla den Elmo !!

Kram på er alla, MianMin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar