söndag 13 februari 2011

Nya köksgardiner...


Fick för mig att jag ville ha in lite färg i köket nu när våren lyser med sin frånvaro, och vi har haft vita enkla gardiner hela vintern så jag tänkte att jag slår till på något stort... Detta är ett tyg jag hittade på rean på Åhlens. Till det kunde man köpa löpare och bordstabletter till vrakpris!! Alltid kul !! Detta var då inte till glädje till alla i familjen då någon tyckte att det såg ut som om det bodde 75 åringar här... ;)
Så snälla säg... Är det för mycket ??!
Är det bara jag som tycker att det blev lite livat och fint??!
Skriv gärna och kommentera... =)

Ha det gott i vinterkylan!! MianMin .

3 kommentarer:

  1. Haha! Jag tycker det är superfint! Men jag kanske inte är de rätta att kommentera. Tänkte nämligen själv köpa tyget so föll mig i smaken. Jag hade tänkt att sy gardiner och ev kuddfodral till vår stuga i Dalarna. Tyckte att tyget, på ett lite modernare vis, matchade Dalakurbits och folklore-stil!
    Inte alls fel heller i ditt Närke-kök :)

    Mvh Marie Karsbo

    SvaraRadera
  2. Tack !!! Skönt att höra att det finns fler som tycker som jag!! Lite fult på något snyggt sätt ....

    Mian Min

    SvaraRadera
  3. ja ful-snyggt är nog rätt ord :)

    /Marie

    SvaraRadera