torsdag 24 februari 2011

Örngott i ny tappning.... !!

Fick tipset av Majola att sy örngotts-klänningar och en örngotts-topp till mina barn, så det var bara att gå in på Åhlens och där hittade jag dessa fina örngott... Då vi ska på både kalas och dop i helgen så passar det ju bra med lite nya klänningar!!
Överdelen fodrade jag med vanligt vitt tyg och sen satte jag en mudd längst ner.
Jätte enkla och fina men ändå sköna att leka i...
Till min stora tjej A blev det en topp istället, då jag har haft lite svårt att komma på saker att sy åt henne så var ju detta perfekt!!


Kram på er alla!! MianMin...





2 kommentarer:

  1. Oj vilka fantastiska överdelar!! Både topen och klänningen... Är det nåt du syr upp till försäljning???

    Tänk om man kunde vara lite händig ;) Impad av er!

    SvaraRadera
  2. Tack!! Självklart kan det fixas om du önskar... Hör av dig till vår mail med hur du önskar den/dom så ska vi nog lösa det. systrarnamochjag@hotmail.com Kram MianMin

    SvaraRadera